جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آنچه در این مقاله می‌خوانید

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

مشاوره قبل خرید و استعلام قیمت انواع درب: 09131085560 - 03136633011 - 03136633010

حمام مستر | حمام شیشه ای
فهرست مطالب

حمام شیشه ای یا شیشه حمام ریلی چیست؟

حمام شیشه ای یا شیشه حمام ریلی که سرویس بهداشتی و حمام را از هم جدا می کند و ظاهری زیبا و متفاوت به منزل شما می دهد و قابل شستشو می باشد. استفاده از حمام شیشه ای در آپارتمان های کوچک نیز کاربردی است. متریال حمام شیشه ای ضد زنگ است و در مقابل رطوبت مقاوم می باشد. امروزه اغلب طراحان در تلاشند حمام های مدرن و در عین حال شیکی بسازند تا به زیبایی خانه ها افزوده شود. به همین علت خرید حمام شیشه ای و در برقی شیشه ای اصفهان نیز روز به روز در حال افزایش است.

حمام شیشه ای

قبل از دانستن هر نکته ای باید بدانیم که آیا داشتن حمام شیشه ای ضروری است یا خیر؟ کاربرد حمام شیشه ای فقط لذت بردن از ظاهر زیبای آن نیست بلکه برای جدا سازی فضای مرطوب از سایر قسمت های حمام می باشد. استفاده از شیشه حمام باعث جلوگیری از تجمع میکروب ها و باکتری ها می شود و همچنین از سر خوردن جلوگیری می کند. حمام شیشه ای دو نوع مختلف دارد که شما می توانید با توجه به بودجه خود مدل مورد نیازتان را انتخاب کنید.

حمام شیشه ‌ای فریم‌ دار

یکی از انواع حمام‌ های شیشه‌ ای، مدل فریم‌ دار است که شیشه در قابی که رنگ، طرح  و جنس آن متفاوت است و به سلیقه شما بستگی دارد قرار می گیرد و به صورت ریلی یا لولایی نصب می شود. در حمام شیشه ای فریم دار به طور وسیعی می توان از حدر رفتن آب جلوگیری کرد. مدل فریم ‌دار این حمام‌ها یک چهارچوب منظم و دقیق دارد.

این کابین‌ها به صورت ریلی، صاف و گرد طراحی می‌شوند. کابین‌ شیشه‌ای مشکلات و معایبی نیز دارد. می توان به رطوبت و دما اشاره کرد که با گذشت زمان باعث تغییر شکل فریم ها، تجمع باکتری‌ها و آلودگی‌ها در گوشه یا داخل فریم و درست بسته نشدن درب کابین حمام شیشه ای می شود.

مزایا و معایب حمام شیشه ای فریم دار

مزایای حمام شیشه ای معایب حمام شیشه ای
می تواند به خوبی از عبور آب جلوگیری می کند. رطوبت باعث ایجاد تغییر در ظاهر فریم می شود و در اثر مرور زمان درب به خوبی بسته نمی شود.
چهار چوب منظمی دارد. باعث جمع شدن باکتری ها می شود و تمیز کردن آن را بسیار سخت می کند
به صورت گرد و صاف طراحی می شود.

حمام شیشه ای بدون فریم

کابین‌های شیشه‌ ای بدون فریم ظاهری منحصر به‌ فرد و زیبا دارند. این حمام‌ ها آب بندی کمتری نسبت به مدل فریم‌ دار دارند. برای نصب درب حمام شیشه ای فریم لس به سکویی سنگی اختیاج داریم. به دلیل استفاده از تعداد لولاهای بیشتری که در مدل بدون فریم به کار برده می شود حمام شیشه ای بدون فریم از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

کابین شیشه ای حمام

امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند برای حمام خود از کابین دوش شیشه ای استفاده کنند، ولی باید بدانند آیا فضای کافی برای نصب این کابین را در اختیار دارند یا خیر. همچنین باید سبک حمام شما با طراحی کلی خانه هم خوانی داشته باشد. به طور مثال برای خانه هایی که داری طراحی سنتی است نصب و اجرای حمام شیشه ای مناسب نمی باشد. برای حمام های کوچک چه نوع کابین دوش حمام مناسب است؟ کابین شیشه ای حمام دارای امکاناتی به شرح ذیل می باشد:

  1. دارای قاب آلومینیومی مقاوم در برابر خوردگی
  2. شیر دوش دستی
  3. دارای سردوش قابل تنظیم و بلند شونده

در صورتی که فضای زیادی برای کابین دوش حمام دارید، کابین دوش مستطیل با پشتی شیشه ای انتخاب عالی می باشد.این کابین در حمامی با طراحی مدرن و وسایل و تجهیزات ظریف منحصر به فرد می باشد. امکانات و مشخصه های این کابین به شرح ذیل می باشد:

  1. دارای قاب آلومینیومی مقاوم در برابر خوردگی
  2. دارای ضخامت ۵ میلی متر
  3. دارای دوش دستی با ریل بلند شونده
  4. امکان باز و بسته کردن درب کابین به صورت مغناطیسی
  5. دارای درب کشویی شیشه ای

انواع یراق آلات حمام شیشه ای

وقتی قصد طراحی یک منزل شیک و امروزی را دارید، حتما به قسمت حمام و سرویس بهداشتی آن نیز توجه می کنید. امروزه استفاده از درب مستر شیشه ای اصفهان به علت زیبایی منحصر به فردی که به منزل ما می دهد طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این نکته قابل ذکر است که یراق الات درب مستر حمام شیشه ای اصفهان باید ضد زنگ و ضد آب باشد.

یراق آلات حمام شیشه ای

  • اپراتور دستی طرح اتوماتیک
  • شیشه سکوریت
  • قاب دور شیشه حمام ( فریم )
  • ریل
  • غلطک
  • درپوش
  • بست های درب شیشه ای حمام
  • درزگیر
  • لولا
  • دستگیره های درب شیشه ای و …..

جنس یراق آلات شیشه های حمام مستر

جنس این یراق آلات معمولا از آلومینیوم، استیل، پلاستیک فشرده و… است که کاملا ضدزنگ و ضدآب می باشد. پس به هیچ وجه نگران این مسئله نباشید که بعد از مدتی یراق آلات زنگ بزنند. نوع شیشه استفاده شده برای حمام شیشه ای نیز از سکوریت یا لمینیت می باشد. اگر برای صرفه جویی در هزینه می خواهید از شیشه ساده استفاده کنید پیشنهاد ما این است که قید حمام شیشه ای را بزنید. زیرا شیشه جزء بسیار مهم و حساس این نوع حمام است.

حمام مستر شیشه ای

کلمه مستر معانی بسیار زیادی دارد. وقتی کلمه مستر با حمام به کار برده شود در واقع به حمامی گفته می شود که داخل اتاق خواب یا اتاق مهمان طراحی می شود که همان حمام مستر است. طراحی این حمام لاکچری با توجه به سلیقه اشخاص متنوع و متفاوت است. معمولا حمام اتاق مستر دارای فضایی شیک و اشیاء لوکس و مدرنی است. یکی از تجهیزات به کار برده شده کابین دوش شیشه ای می باشد که در آن از درب مستر شیشه ای استفاده می شود. برای داشتن درب مستر شیشه ای اصفهان و خریدی به یاد ماندنی و افزودن زیبایی دو چندان به منزل خود دفتر حفاظتی کیمیا می تواند راهنمای خرید شما باشد.

درب شیشه ای حمام مستر

 درب شیشه ای حمام مستر برای جدا سازی حمام و سرویس بهداشتی از فضای اصلی اتاق خواب می باشد.در این پارتیشن های شیشه ای می توانید از شیشه شفاف، مات و یا رنگی استفاده کنید. درب مستر شیشه ای به دو صورت کشویی و لولایی نصب می شود.

انواع درب مستر شیشه ای

درب حمام مستر شیشه ای دارای انواع مختلفی ار لحاظ پروفیل مصرفی و نوع فریم دارد که هم می توان از فریم با رنگ الکترواستاتیک و هم فریم آنادایز استفاده کرد. درب حمام مستر از شیشه هایی از جنس سکوریت و یا لمینت هستند. در اتاق شیشه ای حمام ها از شیشه هایی که سبک هستند استفاده می شود تا به راحتی بتوان آن ها را حرکت داد و به خاطر این که دارای قاب و ریل هستند از استحکام خوبی نیز برخوردارند. درب حمام مستر از نظر باز شو به دو صورت اجرا می شود.

  • درب ریلی حمام شیشه ای مستر

حمام شیشه ای با درب ریلی گزینه ای برای اجرا در حمام های کوچک می باشد چون برای باز و بسته شدن فضای زیادی را اشغال نمی کند.

  • درب لولایی حمام شیشه ای مستر

درب لولایی شیشه ای در حمام هایی که فضای بیشتری دارند اجرا می شود چون برای باز و بسته شدن به فضای بیشتری احتیاج دارند.

شیشه سند بلاست درب حمام مستر

شیشه‌ها بر خلاف شفاف بودنشان، می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای حفظ حریم خصوصی مورد استفاده قرار بگیرند، در حالی که هم زمان از نور طبیعی هم می توان استفاده کرد. در حال حاضر در میان صنایع، تکنیک‌هایی برای کمتر کردن شفافیت شیشه‌ها و به خصوص شیشه های استفاده شده برای درب مستر حمام وجود دارد. این تکنیک‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا فضای داخل ساختمان و یا ورودی ساختمان را بدون این که در تاریکی فرو بروند، به مکان خصوصی‌تری تبدیل کنید.

چرا باید شیشه‌های سندبلاست را انتخاب کنیم؟

کدر کردن شیشه‌های حمام مستر، نه تنها یک حریم خصوصی ایجاد می‌کند،  بلکه می‌تواند جلوه جالب و جذابی هم به فضای داخلی شما بدهد. البته این ویژگی سندبلاست کل سطح شیشه درب مستر را در بر نمی‌گیرد، بلکه می‌تواند بخش‌هایی از شیشه حمام مستر مانند نوارها و حاشیه‌های دور شیشه را به حالت شفاف باقی گذاشت.شیشه سند بلاست به صورت مات، لوگو دار و شیشه سند بلاست راه مات استفاده می شود.

مزایای استفاده از شیشه سند بلاست در حمام مستر

چه برای پارتیشن‌های شیشه‌ای اداری و چه برای درب اتوماتیک شیشه ای و یا شیشه حمام ریلی بخواهید از این شیشه‌ها استفاده کنید فرقی نمی‌کند. شیشه‌های سندبلاست می‌توانند برای محیط مسکونی و یا برای محیط اداری و بیمارستانی، تعادل کاملی بین شفافیت و کدری را بر روی شیشه ایجاد کنند. مزایای استفاده از این نوع شیشه عبارت است از

  •  ارائه حریم خصوصی
  • روشن‌ تر کردن محیط
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • قابلیت سفارشی سازی و تطابق آن با هر نوعی از طراحی

مزایای درب شیشه ای سرویس بهداشتی

یکی از موارد نگران کننده در بهره بردن از درب شیشه ای برای سرویس بهداشتی حفظ زیبایی و نظافت شیشه سرویس بهداشتی در مدت زمان طولانی می باشد. ولی با استفاده از روش نانو کردن شیشه ها این نگرانی برطرف شده است. از جمله مزایای درب شیشه ای سرویس بهداشتی

  1. استفاده از نوارهای درزگیر شیشه سرویس بهداشتی
  2. قابلیت شستشوی راحت شیشه درب سرویس بهداشتی
  3. استفاده کردن از یراق های ضد زنگ و ضد رسوب
  4. عایق بندی در برابر بو، صدا و رطوبت

آن چه در این مقاله خواندید:

 حمام های شیشه ای به بخش جدایی ناپذیری از خانه های مدرن امروزی تبدیل شده است.در ساخت خانه ها فضا به باارزش ترین کالا تبدیل شده است. به همین خاطر برای صرفه جویی در فضا از حمام شیشه ای استفاده می کنند. نکته آخر که باید توجه ویژه ای به آن داشت این است که شما می توانید متفاوت استفاده کنید که هم آسایش و هم زیبایی را برای شما دو چندان کند. دفتر حفاظتی کیمیا با نصب حمام شیشه ای و درب مستر شیشه ای در اصفهان توسط تکنسین با تجربه خود کیفیت کار شما را تضمین خواهد کرد. درصورت نیاز برای استعلام بهترین قیمت ها با شماره ۱۱-۳۶۶۳۳۰۱۰-۰۳۱ و یا ۰۹۱۳۱۰۸۵۵۶۰ تماس حاصل فرمایید.

مطلب ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *