جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تفاوت‌ شیشه سکوریت و شیشه فلوت

آدرس دفتر و نمایشگاه

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

آنچه در این مقاله می‌خوانید

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

مشاوره قبل خرید و استعلام قیمت انواع درب: 09131085560 - 03136633011 - 03136633010

درب اتوماتیک سکوریتی
فهرست مطالب

با توجه به توضیحاتی که در مقالات قبل درمورد شیشه فلوت و شیشه سکوریت داده شد لازم است تفاوت‌ شیشه سکوریت و شیشه فلوت درب اتوماتیک شیشه ای را نیز مورد بررسی قرار دهیم.
شیشه سکوریت و شیشه فلوت، دو شیشه ای که اغلب برای درب شیشه ای اتوماتیک مورد استفاده قرار میگیرند، در موارد زیر تفاوت دارند:

1- استحکام و امنیت
مهمترین تفاوت شیشه سکوریت و شیشه معمولی در استحکام و امنیت آنها میباشد که در این مورد شیشه سکوریت برتری دارد و از امنیت بالاتری نسبت به شیشه فلوت بهره مند است. به عبارت ساده تر، شیشه سکوریت با ضخامت یکسان، مقاومت بیشتری ( حدود ۴ برابر بیشتر) در اثر فشار و ضربه نسبت به شیشه معمولی دارد.
مقاومت شیشه سکوریت در برابر گرما و حرارت نیز بیشتر از شیشه معمولی می باشد و می تواند تا سه برابر بیشتر از شیشه معمولی گرما و شوک حرارتی را تحمل کند.

2- قابلیت برش مجدد
تفاوت دیگر شیشه سکوریت و فلوت در امکان برش مجدد می باشد. شیشه معمولی را می توان در ابعاد و اندازه های دلخواه هر بار که امکان داشته باشد برش زد، در حالیکه این امکان برای شیشه سکوریت فراهم نمی باشد. شیشه سکوریت قبل از سفارش باید به صورت دقیق اندازه گیری شود و کلیه عملیات مورد نیاز از قبیل برش، سوراخکاری، لول زنی و… قبل از عملیات سکوریت شدن رو آن اعمال گردد.

3- الگوی شکستن شیشه سکوریت
نکته مهم بعدی، الگوی شکستن شیشه سکوریت می باشد. اگر فشار و یا ضربه وارده به شیشه سکوریت به حدی زیاد باشد که منجر به شکستن آن شود، شیشه سکوریت به صورت ذرات ریز غیر برنده شکسته می شود، در حالیکه شیشه فلوت به صورت قطعات نسبتا بزرگ و بسیار برنده شکسته خواهد شد. همین مورد باعث ایمن تر شدن شیشه سکوریت می باشد. الگوی شکستن سه نوع شیشه فلوت، سکوریت و لمینت در شکل زیر نشان داده شده است.

انواع شیشه برای درب اتوماتیک

4- قیمت
با توجه به اینکه جهت تولید شیشه سکوریت نیاز به انجام عملیات ویژه سکوریت کردن می باشد، بدیهی است که قیمت شیشه بیشتر از شیشه فلوت باشد. قیمت شیشه سکوریت بسته به ضخامت ، نوع و ابعاد، حدود ۱٫۵ الی ۴ برابر شیشه معمولی با همان ابعاد و ضخامت می باشد.

دفترحفاظتی کیمیا با بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش، نصب و خدمات انواع درب اتوماتیک در اصفهان آماده ارائه خدمت و مشاوره رایگان در زمینه خرید و نصب درب اتوماتیک در اصفهان و ارائه ی بهترین قیمت درب اتوماتیک اصفهان میباشد. درصورت نیاز برای استعلام بهترین قیمت ها با شماره 11-36633010-031 و یا 09131085560 تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهی به این مطلب
مطلب ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *