جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بازو بسته شدن درب اتوماتیک شیشه‌ای

آدرس دفتر و نمایشگاه

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

آنچه در این مقاله می‌خوانید

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

مشاوره قبل خرید و استعلام قیمت انواع درب: 09131085560 - 03136633011 - 03136633010

فهرست مطالب

نحوه بازو بسته شدن درب اتوماتیک شیشه‌ای بدین‌صورت است که درب بعد از تشخیص حرکت یا وزن توسط سنسور درب اتوماتیک شیشه‌ای ، لت متحرک اول که در مرکز ورودی قرارگرفته است حرکت کرده و روی لت دوم قرارگرفته و سپس هر دو به روی لتِ ثابت حرکت کرده و جمع می‌شوند و طبق این روال، ورودی برای رفت‌وآمد افراد باز می‌شود.
درب شیشه‌ای در حالت بسته یا قفل در حالتی استفاده می‌شود که عبور و مرور از ورودی تا زمان خاصی نیاز نمی‌باشد و لازم است که در این ساعات درب قفل باشد و سپس با تنظیم مجدد آن در شیشه‌ای به‌صورت قفل باقی می‌ماند.
درب اتوماتیک شیشه‌ای برای مطب دکتر در حالت نیمه‌باز مانند دیگر انواع درب ، یک حالت بسیار مناسب برای جلوگیری از هدر رفت انرژی ساختمان می‌باشد. زیرا در این حالت می‌توانید درب را به صورتی تنظیم کنید که با تشخیص حرکت و یا وزن توسط سنسور درب شیشه‌ای، فقط نیمی از ورودی درب بازگردد و بنابراین با باز و بسته شدن درب از اتلاف انرژی ساختمان جلوگیری گردد.
درب شیشه‌ای اتوماتیک برای پاساژ در حالت حرکت اتوماتیک نیز در واقع همین حرکت معمول و عادی درب شیشه‌ای است و در واقع حرکت یک‌طرفه برای کنترل عبور و مرور از یک سمت می‌باشد. نحوه کار آن طوری است که ورود تنها از سمت ورودی و یا سمت خروجی صورت می‌گیرد و سنسور بخش ورود و یا بخش خروج غیرفعال می‌شود و بدین ترتیب عبور تنها از یک سمت درب شیشه‌ای امکان‌پذیر می‌باشد.

دفترحفاظتی کیمیا با بیش از یک دهه تجربه در زمینه نصب و خدمات انواع درب اتوماتیک و قفل در اصفهان آماده ارائه خدمت و مشاوره رایگان در زمینه خرید و نصب درب اتوماتیک در اصفهان میباشد. درصورت نیاز برای بهره مندی از این نوع خدمات و یا استعلام بهترین قیمت ها با شماره 11-36633010-031 و یا 09131085560 تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهی به این مطلب
مطلب ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *