جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

معرفی انواع سقف متحرک اتوماتیک ( مزایا و معایب )

آدرس دفتر و نمایشگاه

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

آنچه در این مقاله می‌خوانید

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

مشاوره قبل خرید و استعلام قیمت انواع درب: 09131085560 - 03136633011 - 03136633010

معرفی انواع سقف متحرک اتوماتیک ( مزایا و معایب )
فهرست مطالب

 معرفی انواع سقف متحرک اتوماتیک ( مزایا و معایب )

سقف های متحرک اتوماتیک در واقع یک سیستم پوشش قابل تنظیم هستند که از سازه فلزی مجهز به موتور و ادوات … تشکیل شده است. سقف های متحرک نیز همانند درب های ساختمان می توانند از نوع دستی و یا اتوماتیک باشند که امروزه بیشتر ترجیح بر سازه های اتومات است. اکنون ما علاوه بر معرفی انواع سقف متحرک اتوماتیک ( مزایا و معایب ) شما را با سقف متحرک اتوماتیک اختصاصی دفتر حفاظتی کیمیا نیز آشنا می سازیم.

انواع سقف متحرک اتوماتیک

سقف های متحرک در فضاهای زیر بسیار پر کاربرد هستند و استفاده از آن ها ظاهری بسیار زیبا به این فضاها خواهد داد. این سازه ها می توانند به صورت ایستاده و یا با اتصال به المانهای دیگر و محل نصب، مثل تیر یا ستون اجرا شوند. سقف اتوماتیک جمع شونده در برابر آب و باران، تابش مستقیم آفتاب و برف مقاومت دارند. علاوه بر این شما می توانید متناسب با اجزای دیگر ساختمان رنگ این سازه را مشخص کنید که خود باعث ایجاد ظاهری بسیار لوکس و چشم نواز در طراحی محل مورد نظر شما می شود.

سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر سازه ای بسیار زیبا می باشد که برای پوشاندن استخرهای رو باز از آن استفاده می شود. که با توجه به اهمیت ارزش آب و حفظ و نگهداری آن در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی دارد. پوشش سقف متحرک استخر با استفاده از زیر ساخت با سازه های فلزی و با استفاده از روکش با متریال های مختلف مانند پلی کربنات و یا شیشه لمینت می باشد. همچنین می توان از ساندویچ پنل که پوشش خوبی از نظر استحکام و عایق نور، گرما و سرما می باشد نیز استفاده کرد.

 سقف متحرک رستوران

در سقف های متحرکی که در رستوران ها به کار برده می شود علاوه بر مواردی که در سقف متحرک استخری گفته شد، از مدل متحرک پارچه ای نیز استفاده می شود که در نوع سقف متحرک پارچه ای اتوماتیک از سازه های بازویی آلومینیومی که قابلیت جمع شوندگی بسیار خوبی از لحاظ محدودیت فضا دارند نیز استفاده می گردد.

سقف متحرک  پارکینگ

از مزایای استفاده از سقف متحرک پارکینگی محافظت در برابر اشعه خورشیدی است. که می تواند در هنگام تابش مستقیم نور خورشید خسارت هایی به بار آورد. و همچنین در برابر نیروی باد و باران و بعضا برف نیز مقاوم باشد. بنابراین برای ساخت از زیر ساخت مستحکم و متریال مقاوم استفاده می شود.

مزایای سقف متحرک اتوماتیک

  1. کارکرد سریع و آسان : با توجه به استفاده از سیستم اتوماسیون ( شامل موتور و مدار فرمان ) در سیستم های اتوماتیک، کاربر به سهولت و سرعت می تواند با استفاده از سیستم اجرا شده، فضای محیط را بنا به خواسته خود وفق دهد.
  2.  مقاومت در برابر اشعه خورشید و جلوگیری از صدمات ناشی از تابش مستقیم نور خورشید
  3. جلوگیری کامل از بارش باران و نزولات آسمانی ( در بعضی موارد ) در صورت استفاده از سقف متحرک اتوماتیک
  4.  حفظ فضای محیط برای به وجود آمدن دمای دلخواه
  5.  ایجاد امنیت و پوشش مناسب ( در برخی موارد ) برای فضای مورد استفاده
  6. زیبایی چشم نواز و ایجاد محیط لوکس و دلنشین ( در برخی موارد ) برای فضای محل استفاده

معایب سقف متحرک اتوماتیک

  1.  هزینه زیاد مخصوصا برای سفارش در موارد خاص
  2. آسیب در برابر وزش باد شدید و برف و باران ( در بعضی موارد خصوصا پارچه ای )

نصب و اجرای سقف متحرک اتوماتیک اختصاصی دفتر حفاظتی کیمیا:

اکثر موارد ذکر شده، قابلیت اجرای سقف به صورت باز و بسته شدن از طریق ریموت و به صورت اتوماتیک وجود دارد، که این قابلیت در کارایی و زیبایی آن نقش بسیار پر اهمیتی دارد. دفتر حفاظتی کیمیا در امر اجرای سقف های متحرک اتوماتیک با استفاده از تجربیات و خلاقیت اقدام به ارائه نوع خاصی از سقف اتوماتیک نموده که در نوع خود منحصر به فرد است. از جمله مزایای برتر این نوع مکانیزم می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

  •  در مکان هایی که محدودیت فضا برای جمع شدن وجود دارد، دو یا چند پنل به صورت تلسکوپی در فضای موجود قرار می گیرد.
  •  در این ساختار استحکام سقف به نحوی می باشد که علاوه بر مقاوم بودن، در برابر باد و برف و باران تردد افراد بر روی آن نیز امکان پذیر است.
  •  کلیه حرکت های سقف جمع شونده برای باز و بسته شدن به صورت اتوماتیک، با استفاده از یک موتور انجام می گردد، و موتور به وسیله مکانیزم خلاقانه نیرو را به صورت یکنواخت به سازه ها برای باز و بسته شدن منتقل می نماید.

دفترحفاظتی کیمیا با بیش از یک دهه تجربه در زمینه  نصب ، انواع خدمات و فروش درب اتوماتیک در اصفهان آماده ارائه خدمت و مشاوره رایگان در زمینه خرید و نصب درب اتوماتیک در اصفهان و ارائه  بهترین قیمت درب اتوماتیک اصفهان می باشد. درصورت نیاز برای استعلام بهترین قیمت ها با شماره 11-36633010-031 و یا 09131085560 تماس حاصل فرمایید.

1/5 - (1 امتیاز)
مطلب ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *