جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آنچه در این مقاله می‌خوانید

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

مشاوره قبل خرید و استعلام قیمت انواع درب: 09131085560 - 03136633011 - 03136633010

درب فولدینگ اصفهان
فهرست مطالب

از جمله مزایا درب اتوماتیک فولدینگ چیست ؟

مزایا درب اتوماتیک فولدینگ مزیت هایی که نسبت به درب اتوماتیک اسلایدینگ دارد توانایی استفاده با تردد نامحدود و مکرر می باشد که با سرعت شگفت انگیز ۲ الی ۳ ثانیه به طور کامل باز می شوند ، درب فولدینگ دارای ۲ مدل یک طرفه و دو طرفه که از ۲ الی چند پنل که هر ۲ پنل با لولا هایی از جنس پلاستیک ، به هم متصل می شوند که با ریل هدایت کننده آلومینیومی با موتور توان پایین ، با فولی چرخ دنده بزرگ و تسمه دندانه پهن ،اجرا می شود که تا حداکثر ارتفاع ۶ متر و عرض ۱۰ متر قابل استفاده است که ۸۰ تا ۸۵ درصد از عرض کل بازشونده را برای راحت تر کردن تردد ایجاد می نماید .
مزیت نصب درب اتوماتیک فولدینگ در مکان هایی که حجم بالای تردد در زمان کوتاه تردد دارند بسیار پرسود می باشد. این لت های بریک اوت در اپراتور های درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ و درب اتوماتیک مثلثی و درب اتوماتیک تلسکوپی امکان پذیر می باشد.
سرعت باز و بسته شدن بالای درب اتوماتیک فولدینگ آن را کاملا برای مکان های پر رفت و شد مناسب می کند.
از سوی دیگر به علت سرعت عمل و فرمان پذیری بالای ( سرعت باز و بسته شدن درب اتوماتیک که حدودا چند ثانیه است ) باعث می شود این درب برای امکانی که نیاز به امنیت بالا دارند بسیار مناسب می باشد.
درب اتوماتیک فولدینگ را با نام هایی همچون درب تاشو و یا درب اتوبوسی نیز می شناسند .

دفترحفاظتی کیمیا با بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش، نصب و خدمات انواع درب اتوماتیک در اصفهان آماده ارائه خدمت و مشاوره رایگان در زمینه خرید و نصب درب اتوماتیک در اصفهان و ارائه ی بهترین قیمت درب اتوماتیک اصفهان میباشد. درصورت نیاز برای استعلام بهترین قیمت ها با شماره ۱۱-۳۶۶۳۳۰۱۰-۰۳۱ و یا ۰۹۱۳۱۰۸۵۵۶۰ تماس حاصل فرمایید.

مطلب ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *