جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سیستم مدولار یا ماژولار درب اتوماتیک

آدرس دفتر و نمایشگاه

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

آنچه در این مقاله می‌خوانید

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

مشاوره قبل خرید و استعلام قیمت انواع درب: 09131085560 - 03136633011 - 03136633010

فهرست مطالب

سیستم مدولار یا ماژولار درب اتوماتیک به چه معناست؟
درست از لحظه ای که وارد ساختمانی می شوید نقش درب ورودی بر روی میزان حرارت محیط ساختمان را متوجه می شوید. اختلاف فشار هوا مابین فضای داخلی اماکن و ساختمان ها با محیط بیرونی باعث اتلاف انرژی بسیار زیادی میگردد.
در فصل زمستان بعلت چگالی کمتر هوای گرم در محیط داخلی ساختمان، به محض باز شدن درب ها، هوای سرد که وارد محیط ساختمان شده و در لایه پایینی هوای گرم قرار می گیرد. این افت دما باعث می شود در محیط داخلی ساختمان، نیاز به مصرف بیشتر انرژی برای گرمایش هوای سرد ورودی باشد.در فصل تابستان هم عکس این اتفاق در محیط داخلی ساختمان رخ می دهد.
یکی از وظایف درب های اتوماتیک در ساختمان ها جلوگیری از اتلاف همین انرژی هاست.

چه سیستمی سیستم ماژولار محسوب می شود؟

ماژولار بودن سیستم: یعنی مجزا بودن قطعات درب ها تا در صورت ایجاد اشکال در کنترل باکس درب ها نیازی به خارج کردن لت های درب از محل خود وباز ماندن درب ها واتلاف انرژی نمی باشد.

چه سیستمی سیستم مدولار محسوب می شود؟

مدولار بودن سیستم: وقتی سیستم های به کاررفته در درب اتوماتیک قابل برنامه ریزی باشند می گوییم آن سیستم مدولار است. یعنی سیستم با توجه به شرایط متفاوت اماکن در مناطق مختلف آب وهوایی قابل برنامه ریزی متناسب با آن شرایط می باشد.که این قابلیت باعث کاهش اتلاف مصرف انرژی می شود.

دفترحفاظتی کیمیا با بیش از یک دهه تجربه در زمینه نصب و خدمات انواع درب اتوماتیک و قفل در اصفهان و دارا بودن کارشناسان مجرب و متخصص این حوزه، آماده ارائه خدمت و مشاوره رایگان در زمینه خرید و نصب درب اتوماتیک در اصفهان میباشد. درصورت نیاز برای بهره مندی از این نوع خدمات و یا استعلام بهترین قیمت ها با شماره 11-36633010-031 و یا 09131085560 تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهی به این مطلب
مطلب ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *