جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آنچه در این مقاله می‌خوانید

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

مشاوره قبل خرید و استعلام قیمت انواع درب: 09131085560 - 03136633011 - 03136633010

سوئیچ هوشمند درب بازکن WIFI
فهرست مطالب

شما می توانید به وسیله ی سوئیچ اتوماتیک درب بازکن وای فای درب پارکینگ خود را به یک دستگاه هوشمند ساده تبدیل کرده و با ضربه زدن روی دستگاه تلفن هوشمند خود ، درب پارکینگ خود را باز و بسته کنید.
سوئیچ اتوماتیک درب بازکن هوشمند WIFI می تواند درب اتوماتیک شما را از هر کجا با تلفن هوشمندتان باز و بسته کند.البته همه ی سوئیچ های سنتی موجود ، سوئیچ دیواری و لوازم جانبی که از قبل مورد اسفاده تان بوده است همچنان قابل استفاده خواهند ماند.این مدل از سوئیچ های هوشمند با برند های مختلف در بازار موجود می باشد اما چند ویژگی مشترک در بین آنها عبارتند از:
برنامه زمان بندی: می توانید به راحتی تایمرها یا برنامه هایی را برای باز کردن یا بسته شدن درب پارکینگ خود تنظیم کنید.می توانید این کار را از طریق تلفن همراه خود مدیریت کنید.
اشتراک گذاری دستگاه: اگر مایل باشید ، می توانید به چندین نفر اجازه دسترسی به سوئیچ را از طریق برنامه بدهید. شما می توانید هم حساب خود و هم حساب آنها را کنترل کنید و یا هر یک از آنها را لغو کنید.این عمل امنیت بالا را به همراه دارد.حساب های اشتراکی نمی توانند دوباره برای دیگران به اشتراک بگذارند و فقط حساب اصلی می تواند همه اشتراک های را کنترل کند .
سابقه ضبط: برای اطمینان از امنیت خانه یا پارکینگ خود ، می توانید به سادگی تاریخچه باز و بسته شدن درب را در تلفن همراه خود بررسی کنید.
کنترل از راه دور: بعد از جفت شدن دستگاه و درب می توانید درب اتوماتیک خود را در هر زمان و هر مکان توسط تلفن هوشمند کنترل کنید.
این مدل از سوئیچ ها قابلیت نصب و راه اندازی بر روی کلیه برد های الکترونیکی درب های اتوماتیک تجاری و مسکونی از جمله درب اتوماتیک کشویی AC / DC ، درب چرخشی، کرکره برقی و …. را دارا می باشند.

مطلب ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *