جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

13 نکته مهم خرید جک درب پارکینگ

آدرس دفتر و نمایشگاه

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

آنچه در این مقاله می‌خوانید

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

مشاوره قبل خرید و استعلام قیمت انواع درب: 09131085560 - 03136633011 - 03136633010

13 نکته مهم خرید جک درب پارکینگ
فهرست مطالب

مقاله راهنمای خرید جک درب پارکینگ شما را متوجه این موضوع می کند که شما برای تبدیل درب پارکینگ به در برقی پارکینگی در اصفهان نیاز به خرید و نصب جک اتوماتیک پارکینگی دارید. در هنگام خرید جک اتوماتیک باید به 13 نکته مهم خرید جک درب پارکینگ توجه داشته باشید تا بتوانید جک مناسب محل را تهیه فرمائید.

13 نکته مهم خرید جک درب پارکینگ

  1. مارک جک در برقی
  2. قطعات جک در برقی
  3. به دست آوردن ابعاد در برقی پارکینگ
  4. نوع جک در برقی پارکینگ
  5. تاثیر قطعی برق بر روی در برقی پارکینگ
  6. ایجاد امنیت درب اتوماتیک پارکینگی
  7. میزان تردد در برقی پارکینگ
  8. نصب درب اتوماتیک پارکینگی
  9. اضافه کردن ریموت برای در برقی پارکینگ
  10. استفاده از قفل برقی
  11. ارائه قیمت جک اتوماتیک در برقی
  12. نصب جک در برقی
  13. ارائه خدمات پس از فروش جک در برقی

راهنمای خرید جک درب پارکینگ

امروزه دیگر کمتر پارکینگی را می توان دید که درب پارکینگ آن اتوماتیک نشده باشد. افراد ترجیح می دهند برای راحتی خود و زیبا سازی ساختمان خود از انواع درب های اتوماتیک برای پارکینگ خود استفاده کنند. برای خرید در برقی باید جک پارکینگی مناسب استفاده کنید. از انواع درب های پارکینگی اتوماتیک، درب ریلی اتوماتیک و در برقی بازویی است که در قیمت های مختلف و با جنس ها و مارک های متفاوت در بازار عرضه می شود.ما شما را راهنمای می کنیم که بهترین و مناسب ترین خرید جک درب پارکینگ را داشته باشید.

مارک جک در برقی

باید توجه فرمائید با بالا رفتن قیمت جک های خارجی (ایتالیایی، فرانسوی و…) نمونه های های کپی و فیک آن ها در بازار ایران بسیار زیاد شده است. برخی از فروشندگان جک های ناشناخته و با کیفیت پایین را به اسم جک های خارجی و با قیمت های پایین به مشتری که اطلاع و شناختی از اجناس ندارند می فروشند.

برای جلوگیری از این اتفاق اول از شرکت های معتبر خرید کنید و دوم مارک روی جک ها (روی جک حک شده است) چک کنید. در بازار مارک های ایرانی و چینی خوبی نیز هستند که کیفیت قابل قبولی دارند. توصیه می شود به جای محصولات فیک و کپی خارجی در صورت محدود بودن بودجه از جک های ایرانی و چینی شناخته شده خریداری فرمائید. در این راستا مشاوره گرفتن از افراد متخصص و صادق می تواند کمک بزرگی به شما باشد.

 قطعاتی که در یک پکیج جک اتوماتیک عرضه می شود.

این قطعات شامل: دو عدد جک بازویی، یک جعبه مدار فرمان، یک جفت چشم، یک عدد فلاشر و دو عدد ریموت کنترل فابریک می باشد. قفل برقی روی پکیج نمی باشد و باید جداگانه تهیه شود اما دیگر قطعات نامبرده باید بر روی پکیج جک به شما ارائه شود.

به دست آوردن ابعاد درب اتوماتیک

 قبل از خرید جک پارکینگی، درب باید توسط کارشناس بازدید شود و یا شما طول و وزن درب را در اختیارشان قرار دهید. وزن و طول در برقی یکی از مشخصه هایی است که در تعیین نوع جک بسیار تایین کننده است و می تواند از هزینه های اضافی جلوگیری کند. هرچقدر وزن درب کمتر و درب سبک تر باشد می توان از جک هایی با قدرت پایین تر استفاده کرد تا قیمت جک هم ارزان تر می شود.

برای درب هایی با وزن کم جک های ایرانی برندهای معتبر و تست شده، می توانند انتخاب مناسبی باشند. بهتر است بدانید عرض استاندارد برای هر لنگه درب پارکینگ 1 متر و 80 سانت می باشد که با این ابعاد تقریبا اغلب جک ها کارکرد مناسبی خواهند داشت و می توانید بر اساس بودجه خود از جک های ایتالیایی، چینی و یا ایرانی استفاده کنید. اگر عرض درب بیش از حد استاندارد باشد و در واقع وزن درب هم بیشتر باشد، باید از جک هایی با شافت بلند تر و قدرت بیشتر استفاده کرد.

برای اینکه بدانید چه نوع جک اتوماتیک با چه قدرتی برای در برقی پارکینگ شما مناسب است حتما با کارشناس مربوطه مشورت نمایید.

نوع جک در برقی پارکینگ

جک های اتوماتیک موجود در بازار در دو نوع هیدرولیکی و مکانیکی ساخته شده اند که هر کدام بر اساس ساختار و کارکرد کاربرد متفاوتی دارند. تفاوت اصلی میان این دو نوع جک زمانی مشخص می شود که قرار است برای یک درب با وزن بسیار سنگین و تردد بالا جک اتوماتیک نصب کنیم.

برای درب سوله ها، کارخانجات و… نمی توان از جک های معمولی استفاده نمود زیرا درب های آهنی ابعاد بزرگ و وزن بسیار بالایی دارند و همچنین تردد هم بسیار بالا است. در این موارد باید جک های هیدرولیکی نصب شوند زیرا جک های الکترومکانیکی برای این درب ها کاربردی ندارند. جک های الکترومکانیکی برای درب های پارکینگی معمولی با ابعاد و وزن معمولی مورد استفاده قرار می گیرند.

تاثیر قطعی برق بر روی در برقی پارکینگ

 برای مناطقی که قطعی برق در آن جا زیاد است باید از جک های برقی 24 ولت با قابلیت نصب باطری بک آپ استفاده کرد زیرا ممکن است قطعی برق به حدی باشد که کلید خلاص کن جواب گوی آن نباشد و برق مدام در حال قطع و وصل شدن باشد. جک های شامل باطری دارای دو عدد باطری 12 ولت می باشند.

ایجاد امنیت درب اتوماتیک

اگر می خواهید امنیت محل مورد نظرتان را تا حد بسیار زیادی بالا ببرید باید از رسیور نوع هاپینگ استفاده کنید. این نوع رسیور غیر قابل کپی شدن است و امنیت در برقی را تا حد زیادی بالا می برد. در غیر این صورت می توانید از رسیورهای لرنینگ برای راحتی در هنگام کپی کردن ریموت ها استفاده کنید.

میزان تردد در برقی پارکینگ

 مورد دیگری که باید به آن توجه کنید میزان تردد شما از درب پارکینگ است. آیا جک را برای پارکینگ یک برج 20 طبقه ای خریداری می کنید یا یک ساختمان 2 واحدی؟ به طبع هر چه میزان طبقات ساختمان بیشتر باشد میزان تردد از درب پارکینگ و باز و بسته شدن آن بیشتر است پس حتما باید از جک های اتوماتیک با کیفیت بالا و قوی استفاده کنید. برای ساختمان هایی تا حداکثر 20 یا 30 واحد جک های الکترومکانیک انتخاب مناسبی هستند.

البته برند جک هم در کیفیت و میزان کارایی آن بسیار تعیین کنند است اما می توان گفت یک جک ایتالیایی الکترومکانیک به خوبی پاسخگوی این میزان تردد خواهد بود. برای ساختمان هایی که از 30 واحد بیشتر هستند و تردد بالایی دارند سیستم های هیدرولیکی پیشنهاد می شود که البته نصب این گونه جک ها هزینه ای بالاتر از جک های الکترومکانیکی خواهد داشت.

نصب درب اتوماتیک پارکینگی

 مورد بسیار با اهمیت در مورد انواع درب های توماتیک نصب آن ها می باشد. اغلب مشتریان فکر می کنند خرید جک اتوماتیک با کیفیت و خارجی برای داشتن درب اتوماتیک پارکینگی خوب کافی می باشد. در صورتی که تقریبا نیمی از کیفیت درب اتوماتیک به نصب آن برمی گردد. نصب باید درست، اصولی و توسط تکنسین های متخصص و با تجربه انجام شود تا جک اتوماتیک بتواند کارایی لازم را ارئه دهد و بعد از نصب با مشکل رو برو نشود. نصب اشتباه از عمر جک اتوماتیک نیز کم می کند و بهترین جک های اتوماتیک به دلیل نصب غلط مدام به سرویس و تعمیر احتیاج پیدا می کنند.

اضافه کردن ریموت برای در برقی پارکینگ

 اگر تعداد واحد هایی که از درب اتوماتیک پارکینگ تردد دارند زیاد است نیاز به ریموت های اضافی دارید زیرا به طور معمول دو عدد ریموت فابریک بر روی هر جک به شما تحویل داده می شود. ریموت های فابریک به خصوص مارک های ایتالیایی قیمت بالایی دارند که خرید آنها به صرفه نیست. شما می توانید با نصب یک دستگاه رسیور به نام سه رله بر روی جک اتوماتیک ریموت های بلوتوثی و ارزان قیمت را کد دهی و استفاده کنید.

استفاده از قفل برقی

توصیه می شود برای درب اتوماتیک پارکینگی خود حتما قفل برقی نصب کنید. با این کار ایمنی و امنیت درب اتوماتیک پارکینگ شما چندین برابر خواهد شد. خصوصا برای درب های اتوماتیک تک لنگه که طول درب زیاد است از قفل برقی استفاده کنید. قفل های برقی با قیمت و کیفیت های متفاوتی در بازار موجود می باشند.

ارائه قیمت جک اتوماتیک در برقی

 برای اطلاع از قیمت تمام شده جک اتوماتیک پارکینگی می توانید با شماره 09131085560 تماس حاصل فرمائید. سپس عکس محل را برای کارشناس مربوطه ارسال فرمائید تا بر اساس نیاز محل و در خواست شما پیش فاکتور ارسال شود. برخی از هزینه ها مانند سیم کشی، آهنکشی و… ممکن است ابتدا در پیش فاکتور لحاظ نشود اما در هنگام بازدید از پروژه مشخص شود که به این کارها نیاز است.
دفتر حفاظتی کیمیا پیش فاکتور واضح و کاملا صادقانه به شما ارائه خواهد داد.

نصب جک در برقی

 توجه داشته باشید که چیزی به عنوان نصب رایگان در درب اتوماتیک نداریم. نصب یک جک به طور معمول بین 3 تا 5 ساعت زمان می برد و در این پروسه جوشکاری، سیم کشی، آهنکشی و… وجود دارد که زحمت و مهارت بالایی می طلبد. پس منطقی نیست چنین خدمتی رایگان ارائه شود. شرکت هایی که اعلام می کنند نصب رایگان است قیمت نصب را به جک اضافه کرده اند و معمولا هم از نصابان حرفه ای کمک نمی گیرند.

ارائه خدمات پس از فروش جک در برقی

 نصب جک برقی پارکینگ بسیار اهمیت دارد. پس بهتر است نصب را به همان شرکتی که جک اتوماتیک از آن خریداری کرده اید بسپارید و به یاد داشته باشید شرکت موظف است خدمات پس از فروش به شما ارائه دهد. اما نصاب هایی که به طور شخصی کار می کنند چون نظارتی بر نحوه عملکرد آن ها نیست ممکن است مشکل برایتان ایجاد شود.
توصیه می شود صفر تا صد خرید و نصب جک اتوماتیک خود را از یک شرکت انجام دهید تا هنگام خدمات هم فقط با همان شرکت طرف باشید.

دفترحفاظتی کیمیا با قریب به دو دهه تجربه در زمینه فروش، نصب و خدمات انواع درب اتوماتیک در اصفهان آماده ارائه خدمت و مشاوره رایگان در زمینه نصب و خرید در برقی در اصفهان و ارائه بهترین قیمت درب اتوماتیک اصفهان می باشد. در صورت نیاز برای استعلام بهترین قیمت ها با شماره 11-36633010-031 و یا 09131085560 تماس حاصل فرمایید.

2.1/5 - (13 امتیاز)
مطلب ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *