درب زیرقفی اتوماتیک شرکت کیمیا
مکان شما:

درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان

می توان گفت که درب اتوماتیک زیر سقفی یا سکشنال مدرن ترین نوع درب اتوماتیک پارکینگی در دنیا می باشد. امروزه ضرورت استفاده از درب های اتوماتیک برای انواع ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و صنعتی بر کسی پوشیده نیست. وجه تمایز انواع در برقی میزان کاربرد آن ها برای مکان های مختلف، سهولت استفاده و ظاهر آنها می باشد.

در سال های اخیر درب اتوماتیک سکشنال پارکینگی با طراحی خلاقانه و فناوری های پیشرفته وارد بازار ایران شد اما متاسفانه درب سکشنال پارکینگی به دلیل قیمت بالا زیاد مورد توجه مشتریان قرار نگرفت. اگر برای درب پارکینگ دو درب کرکره اتوماتیک و درب سکشنال زیر سقفی را در نظر بگیرید متوجه خواهید شد که قیمت درب پارکینگ زیر سقفی تقریبا سه برابر گران تر از در برقی کرکره ای است. علت این گرانی وارداتی بودن قطعات درب اتوماتیک سکشنال است.

البته کارشناسان دفتر حفاظتی کیمیا این مشکل را برای مشتریان خود حل کرده است. اگر تمایل به خرید درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان دارید دیگر نیاز نیست سه برابر در برقی کرکره ای هزینه کنید. زیرا ما در شرکت کیمیا با استفاده از اجناس با کیفیت موجود در بازار و با قیمتی معقول و نصبی خلاقانه نصب درب سکشنال را برای پارکینگ منزل شما انجام خواهیم داد.

جدول محتوا
اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا
تلفن تماس: 03136633010 - 03136633011 / استعلام قیمت: 09131085560

پروژه اجراء شده درب زیر سقفی اتوماتیک در دفتر حفاظتی کیمیا

انواع درب اتوماتیک

درب برقی شیشه ای 4 دفتر حفاظتی کیمیا
درب برقی شیشه ای در اصفهان
درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان
درب برقی ریلی در اصفهان
درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان
درب برقی کرکره ای در اصفهان
درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان
درب برقی بازویی در اصفهان

نصب درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان

برای نصب درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان در ابتدا باید به این موضوع توجه کرد که درب ورودی ساختمان شما رو به حیاط باز می شود یا درب اصلی مجتمع رو به ساخت باز می شود. برای اینکه بتوانید درب اتوماتیک سکشنال پارکینگی را نصب کنید پارکینگ باید حتما در به ساخت باشد یعنی درب در زیر سقف قرار گرفته باشد. کارکرد درب اتوماتیک سکشنال پارکینگ در واقع همانند کرکره برقی است با این تفاوت که کرکره اتوماتیک هنگام باز شدن درب، تیغه ها به دور لوله درام به صورت رول جمع می شوند، اما در درب سکشنال پارکینگی تیغه ها موازی با سقف و در واقع زیر سقف جمع می شوند. به همین علت به درب های اتوماتیک زیرسقفی معروفند.

نکته حائز اهمیت که در مورد موتورهای درب سکشنال زیر سقفی این است که از موتورهای زیر سقفی می توان برای درب های ریلی پارکینگی نیز استفاده کرد. یعنی به جای نصب موتورهای ریلی، با قیمتی به صرفه تر موتورهای سکشنال را برای درب نصب کنیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09131085560 تماس حاصل فرمائید.

نصب درب سکشنال نیز همچون دیگر درب های برقی نیازمند تخصص و تجربه کافی است. پس از تهیه اجناس مرغوب با کیفیت بالا این نصب است که میزان کیفیت و کارکرد بالای درب را تضمین خواهد کرد. پس در هنگام خرید درب برقی در اصفهان به این نکات توجه لازم را داشته باشید.

درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان

خرید درب زیر سقفی اتوماتیک در اصفهان

قبل از خرید درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان باید به این نکاتی توجه داشته باشید که در ادامه توضیح خواهیم داد:

مورد اول: این که پارکینگ شما باید دارای سقف باشد در غیر این خرید درب سکشنال کاری بیهوده است.

مورد دوم: در مورد قیمت درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان باید گفت به علت کاهش واردات پنل های درب های سکشنال نمونه های تقلبی و بی کیفیت آن ها در بازار افزایش یافت و نمونه های اصلی این پنل ها نیز از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند. دفتر حفاظتی کیمیا با طراحی خاص به جای این پنل ها از تیغه هایی با کیفیت بالا در درب های زیر سقفی خود استفاده می نماید که همین موضوع باعث تفاوت قیمت چشم گیر در مقایسه با سایر شرکت ها شده است. همچنین کیفیت درب ها نیز تا حد بالایی حفظ خواهد شد.

کارشناس دفتر حفاظتی کیمیا به شما مشتریان عزیز توصیه می کند قبل از تصمیم گیری و خرید درب اتوماتیک پارکینگی در اصفهان حتما با کارشناسان این حوزه مشورت نمایید تا آن ها بر اساس نوع ساختمان، خواسته و میزان بودجه شما بهترین مدل درب برقی را به شما پیشنهاد دهند.

رضایت مشتریان از دفتر حفاظتی کیمیا

جدول مشخصات فنی در زیر سقفی اتوماتیک

قطعات جنس
جنس پنل آلومینیومی
رنگ پنل به درخواست مشتری
برند موتور Foresee/ Cheft و...
ابعاد طبق ابعاد درخواستی
زمان نصب بسته به پروژه متغیر است.
قیمت بستگی به ابعاد درب، نوع و برند قطعات دارد.
گارانتی و خدمات پس از فروش دارد

فروش و خدمات درب زیر سقفی اتوماتیک در سایر شهرستان های اصفهان

گروه حفاظتی کیمیا در شهر های : شهرضا – شاهین شهر – فولادشهر – نجف آباد – زرین شهر – اصفهانک – زیار – اشکاوند – سپاهان شهر – بهارستان اصفهان – سگزی – ویلا شهر – مبارکه – باغ بهادران – شهرکرد – خمینی شهر – گز و برخوار  آماده سرویس دهی به همشریان و مشتریان عزیز می باشد.

مزایا​

  1. امنیت بالا 
  2. عایق صدا بودن 
  3. مقاومت در برابر وزش باد
  4. سرعت در باز و بسته شدن درب
  5. استفاده از پنل های متنوع در طرح های گوناگون
  6. بهترین گزینه در صورت محدودیت فضا در ارتفاع

معایب

  1. قیمت بالا 
  2. عدم قابلیت درب نفر رو

انواع درب اتوماتیک زیر سقفی

درب سکشنال اصفهان بر اساس مکانی که مورد استفاده قرار می گیرند به سه گروه تقسیم می شوند:

درب اتوماتیک زیر سقفی پارکینگ

درب سکشنال پارکینگی برای پارکینگ های ساختمان های مسکونی و اداری کاربرد دارند و از چندین پنل زیر سقفی تشکیل شده اند. زمانی که شما کلید ریموت را فشار می دهید پنل های درب از بالا شروع به حرکت می کنند و یکی یکی در زیر سقف به صورت موازی با سقف قرار می گیرند. برای بسته شدن درب نیز پنل ها در همان مسیر قبلی به صورت بر عکس به سمت پایین حرکت می کنند. ریل های موجود در دو طرف درب سبب می شوند تا پنل ها از حالت افقی به حالت عمودی و یا بالعکس در بیایند. این نوع درب های اتوماتیک پارکینگی پاسخگوی ترددهای بالا نیز می باشند.

درب اتوماتیک زیر سقفی آتش نشانی

نوع دیگر درب سکشنال اصفهان درب هایی است که برای مراکز آتش نشانی مورد استفاده قرار می گیرند. فضای محیط مراکز آتش نشانی معمولا در حدی بزرگ نیست که بتوان از درب های اتوماتیک بازویی یا ریلی استفاده کرد. لذا درب سکشنال زیر سقفی گزینه بسیار مناسبی برای فضای محدود آن ها می باشد. هم چنین درب برقی زیر سقفی سریع تر از دیگر انواع در برقی پارکینگ قابل باز شدن است پس در مواقع اضطرار مفیدتر خواهد بود. ویژگی درب های زیر سقفی آتش نشانی بزرگ بودن ابعاد و سریع بودن آنها می باشد.

درب اتوماتیک زیر سقفی صنعتی

درب اتوماتیک سکشنال صنعتی از هر نوعی که باشند در چند ویژگی مشترک اند: ابعاد آن ها بسیار بزرگ است و تردد از آن ها زیاد است و نیاز به موتورهای بسیار قوی دارند. درب های سکشنال صنعتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و از پنل های بزرگی تشکیل شده اند که در طول روز ده ها بار باز و بسته می شوند. نکته بسیار مهم در درب اتوماتیک زیر سقفی کیفیت پنل ها و همچنین نوع و برند موتور است که در هنگام خرید درب برقی سکشنال (زیر سقفی) باید به آن توجه ویژه فرمائید.

اجزای درب اتوماتیک زیر سقفی

درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان سیستم پیچیده ای ندارند اما تجهیزات و قطعات به کار رفته در ساخت و نصب آن ها از تنوع گسترده ای برخوردار است که همه آن ها بر روی میزان کارکرد و عمر مفید درب ساختمان شما تاثیر بسزایی خواهند داشت. علاوه بر این، کم شدن واردات بسیاری از قطعات در برقی زیر سقفی انتخاب را برای مشتریان سخت و پر ریسک کرده است. اما به طور کلی درب های سکشنال از اجزای زیر تشکیل شده اند:

  • موتور در برقی زیر سقفی

موتور درب اتوماتیک سکشنال پارکینگ از مهم ترین و اصلی ترین اجزاء درب اتوماتیک سکشنال اصفهان می باشد. درب برقی زیر سقفی نیز همانند دیگر انواع درب اتوماتیک برای باز و بسته شدن اول به یک موتور متناسب با شرایط درب نیاز دارد. نوع و توان موتور بر اساس نوع کاربرد آن مشخص می شود. مسلما موتور یک درب برقی صنعتی با موتور یک درب برقی پارکینگ ساختمان دو واحدی یکسان نیست.

  • پنل در برقی زیر سقفی

بدنه اصلی درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان از پنل ها تشکیل شده است. پنل زیر سقفی در واقع صفحه هایی در ابعاد خاص و جنس خاص هستند که مخصوص درب های سکشنال تولید شده و به وسیله لولا هایی به یکدیگر متصل می شوند. پنل ها معمولا از جنس آلومینیوم و لولا ها نیز از جنس فولاد هستند. استحکام و مقاومت این پنل ها تاثیر بسزایی در کیفیت کلی درب خواهد داشت و شرکت های سازنده همواره در تلاش هستند تا پنل هایی مقاوم تر تولید و به بازار عرضه کنند. برای درب زیر سقفی برقی می توان از یک پنل یک تکه و یا چند پنل استفاده کرد. انواع پنل های مورد استفاده در درب های اتوماتیک سکشنال عبارتند از: مدل کتیبه ای، مدل شیاردار، مدل سطح صاف و…

  • ریل در برقی زیر سقفی

پنل ها در هنگام باز و بسته شدن بر روی ریل ها که در دو طرف درب نصب شده اند حرکت می کنند. ریل ها باعث می شوند پنل درب در مسیری درست هدایت شود.

  • غلتک های درب اتوماتیک زیر سقفی

بر روی شیارهای درب غلتک هایی قرار گرفته اند تا باز و بسته شدن در برقی زیر سقفی با حداقل صدا و روان انجام شود.

  • چشمی (سنسور) در برقی سکشنال

چشمی ها از ملزومات هر نوع درب برقی هستند. آن ها مانع را در بین درب تشخیص داده و درب را از حرکت باز می دارند. در نتیجه وجود چشمی در بین درب به منزله حفظ امنیت شما عزیزان می باشد.

  • ریموت کنترل در برقی سکشنال

برای اینکه به در برقی سکشنال ساختمان خود فرمان باز شدن یا بسته شدن بدهید نیاز به ریموت کنترل دارید. با فشردن کلید ریموت پیام باز یا بسته شدن به موتور رسیده و پنل های درب یکی یکی شروع به حرکت می کنند.

  • فلاشر درب اتوماتیک سکشنال

درب های زیر سقفی نیز همچون دیگر درب های اتوماتیک پارکینگ هنگام باز و بسته شدن باید به اطرافیان خود اخطار دهد که این کار به وسیله فلاشر یا چراغ چشمک زن انجام می شود.

کاربرد درب اتوماتیک زیر سقفی

همان طور که گفته شد ساختمان های مدرن و ویلاها بهترین مکان ها برای نصب درب های سکشنال هستند. علاوه بر آن در مکان های صنعتی و آتش نشانی ها نیز می توان از درب سکشنال زیر سقفی استفاده کرد. به طور کلی درب های اتوماتیک زیر سقفی برای پارکینگ های سقف داری که دارای محدودیت فضا هستند و نمی توان از درب های برقی ریلی و بازویی در آن ها استفاده کرد کاربرد دارند.

البته در این موارد می توان درب اتوماتیک کرکره ای نیز نصب کرد و اغلب مشتریان در هنگام خرید در برقی پارکینگی، کرکره برقی را انتخاب می کنند. زیرا نصب راحت و بی دردسری دارد و همچنین قیمت تمام شده در پارکینگ زیر سقفی نیز کمتر است. اما واقعیت این است که ظاهر زیبا و لاکچری درب سکشنال را هیچ کدام از انواع در برقی ندارند.

 

سوالات متداول

اولین تفاوت این دو نوع درب اتوماتیک در نحوه ی جمع شدن درب در هنگام باز کردن آن میباشد. درب اتوماتیک کرکره از تیغه هایی تشکیل شده که در هنگام باز شدن درب بصورت رول به دور شافت میچرخند اما پنل های درب اتوماتیک زیرسقفی در هنگام باز شدن درب در زیر سقف و به موازات آن حرکت میکنند. این دو نوع درب برقی در قیمت نیز با یکدیگر متفاوت اند و قیمت درب سکشنال بالا تر میباشد.

قطعاتی که جعت نصب یک درب سکشنال مورد استفاده قرار میگیرند اغلب وارداتی هستند، از جمله پنل های آن. ضمن اینکه هزینه ی نصب این نوع درب ها نیز به علت اینکه به تخصص بیشتری نیاز دارد، بیشتر است. همین نکات باعث گرانی این نوع درب اتوماتیک شده است.

معمولا از سه یا چهار پنل جهت درب های سکشنال استفاده میشود اما نصب پنل های کمتر یا بیشتر نیز امکان پذیر است .(بطور مثال درب های سکشنال یک تکه)

بله برای این نوع از درب ها از موتور زیرسقفی استفاده میشود در حالی که موتور کرکره برقی، موتور ساید یا توبلار هستند.

مشتریان ما

دریافت قیمت و پیش فاکتور

برای اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک در ساعات اداری با شماره 03136633010 تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان ما با شما تماس بگیریم.

4.4/5 - (92 امتیاز)