جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

یکی کردن چند ریموت + فیلم آموزشی

آدرس دفتر و نمایشگاه

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

آنچه در این مقاله می‌خوانید

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

مشاوره قبل خرید و استعلام قیمت انواع درب: 09131085560 - 03136633011 - 03136633010

یکی کردن چند ریموت
فهرست مطالب

برای یکی کردن چند ریموت ابتدا باید بتوانید ریموت را کپی کنید. همانطور که حتما میدانید انواع درب اتوماتیک در اصفهان اعم از درب های کرکره ای، شیشه ای، ریلی، بازویی و زیر سقفی را میتوان با ریموت کنترل باز و بسته کرد. به همین علت در هنگام خرید درب اتوماتیک معمولا دو عدد ریموت کنترل تحویل مشتری داده خواهد شد و در هنگام تحویل درب به کارفرما هر دو ریموت توسط تکنسین نصب کد میشوند. اما در برخی از موارد شما نیاز به ریموت بیشتری پیدا میکنید و میخواهید از ریموت های اصلی خود کپی بگیرید.

کد کردن ریموت کنترل درب اتوماتیک

برای کپی کردن ریموت کنترل درب اتوماتیک بر روی ریموت بلوتوثی باید این دو مرحله را به ترتیب انجام دهید:

1) خام کردن ریموت

اولین کاری که باید بکنید این است که ریموت تازه خریداری شده (ریموتی که میخواهید به آن کد بدهید) را به اصطلاح خام کنید یعنی مطمئن شوید که هیچ کدی از قبل به روی آن نیست. برای این کار دو کلید A و B یا قفل و باز ریموت را فشار دهید و به مدت چند ثانیه نگه دارید تا چراغ ریموت چشمک زن شود. در این هنگام ریموت شما خام و آماده برای کد دهی جدید میباشد.

نکته! اگر دکمه های ریموت را زدید و چراغ ریموت چشمک زن نشد یعنی ریموت خام است.

2) کپی کردن ریموت اصلی روی ریموت خام

ریموت خام را در کنار ریموت اصلی و چسبیده به آن قرار دهید. یک دکمه از ریموت اصلی و دکمه مشابه آن در ریموت خام را بطور همزمان فشار دهید و به مدت چند ثانیه نگه دارید تا چراغ ریموت چشمک زن شود. که یعنی کد بر روی ریموت شما کپی شده است. برای هر تعداد دکمه که بر روی ریموت اصلی کار میکند باید این کار را تکرار کنید که کد همه ی دکمه ها بر روی ریموت خام کپی شود. در ویدئوی زیر تمامی مراحل کد کردن ریموت و یکی کردن چند ریموت بصورت کامل نشان داده شده است.

توجه! این روش فقط برای کد کردن ریموت های بلوتوثی میباشد.

یکی کردن چند ریموت چه زمانی نیاز است؟

شرایطی را تصور کنید که فردی دارای فروشگاهی با دو درب مجزا که دارای درب اتوماتیک کرکره ای با ریموت مستقل می باشد، همچنین درب اتوماتیک پارکینگی منزل و یا درب ویلای وی هم دارای ریموت مجزا هستند.حمل این تعداد ریموت کنترل به خودی خود دشوار است علاوه بر آن باید حفظ کنیم که کدام ریموت مربوط به کدام درب است. در نتیجه این فرد باید به فکر یکی کردن چند ریموت خود برای نگهداری بهتر و سهولت استفاده از آنها باشد.

چگونه تمام ریموت ها را یکی نمائیم ؟

همنطور که در ویدئوی بالا توضیح داده شد برای یکی کردن چند ریموت ابتدا باید مطمئن شوید که فرکانس همه ی ریموت ها باهم یکسان هستند. معمولاً فرکانس ریموت کنترل درب های اتوماتیک 433 مگاهرتز است اما برای اطمینان بیشتر در هنگام خرید از فروشنده فرکانس ریموت را بپرسید.

مثال : تصور کنید برای هر یک از محل های زیر یک ریموت داریم و میخواهیم همه ی این ریموت ها را در یک ریموت کنترل 4 کلیده کپی کنیم و همه ی درب ها را با یک ریموت باز و بسته کنیم.

ریموت 1 : مربوط به کرکره برقی مغازه
ریموت 2 : مربوط به جک درب پارکینگ
ریموت 3 : مربوط به کرکره برقی پشت درب پارکینگ
ریموت 4 : مربوط به درب ویلای شمال

برای یکی کردن این چند ریموت بر روی یک ریموت میتوانید هر کدام از کلید های دارای کد آنها را بر روی یک کلید ریموت جدید کپی کنید. مثلا کلید ریموت 1 را روی کلید A ریموت جدید کپی میکنیم، کلید ریموت 2 را روی کلید B ریموت جدید و به همین صورت کد تمامی ریموت ها را روی کلید های ریموت مدنظرمان کپی میکنیم. (جهت توضیحات بیشتر ویدئوی بالا را مشاهده فرمائید.)

• باز و بسته کردن چند درب فقط با یک کلید ریموت کنترل ممکن است؟
این امکان وجود دارد که با یک کلید ریموت کنترل درب های متعددی را باز و بسته کنیم. فقط این درب ها نباید در کنار یکدیگر قرار داشته باشند.

•اگر سیستم کدینگ یک درب با دیگر درب ها متفاوت باشد چه باید کرد؟
گاهی پیش می آید سیستم کدینگ یک درب خاص و یا فرکانس ریموت کنترل آن متفاوت باشد و نتوان آن درب خاص را با ریموت مورد نظر خود ست نماییم. آیا در این صورت باید قید داشتن ریموت واحد را بزنیم ؟
خیر، اگر به این مشکل برخورد نماییم ، می توانیم به آسانی و با قرار دادن یک مدار گیرنده ریموت کنترل در تابلو فرمان کرکره برقی و یا جک درب ،آن را نیز با ریموت کنترل مدنظر خود ست نماییم.

دفترحفاظتی کیمیا با بیش از یک دهه تجربه در زمینه نصب و خدمات انواع درب اتوماتیک و قفل در اصفهان آماده ارائه خدمت و مشاوره رایگان در زمینه خرید و نصب درب اتوماتیک در اصفهان میباشد. درصورت نیاز برای بهره مندی از این نوع خدمات و یا استعلام بهترین قیمت ها با شماره 11-36633010-031 و یا 09131085560 تماس حاصل فرمایید.

3.5/5 - (6 امتیاز)

مطلب ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت انواع در برقی تنها کافیست با ما در تماس باشید.
👋 سلام؛چطور میتونم کمک کنم؟