جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سقف متحرک چگونه حرکت میکند؟

آدرس دفتر و نمایشگاه

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

آنچه در این مقاله می‌خوانید

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

مشاوره قبل خرید و استعلام قیمت انواع درب: 09131085560 - 03136633011 - 03136633010

سقف متحرک در اصفهان
فهرست مطالب

امروزه در طراحی ساختمان های مدرن، ویلاها و باغ ها، وجود سقف متحرک یا همان سقف های اتوماتیک بسیار به چشم میخورد. سقف متحرک دارای انواع مختلف با قیمت های متفاوت در بازار موجود است. شاید برای شما هم سوال شده باشد که سقف متحرک چگونه حرکت میکند؟ در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا استعلام بهترین قیمت انواع درب اتوماتیک در اصفهان با شماره 09131085560 تماس حاصل فرمائید.

سقف متحرک چگونه حرکت میکند؟

همانطور که از اسم سقف متحرک یا اتوماتیک مشخص است، مانند هر وسیله اتوماتیک دیگر با نیروی برق کار میکند. به این صورت که با فشردن دکمه ریموت، فرمان حرکت به رسیور سقف متحرک صادر میشود و فرمان منتقل شده به مرکز کنترل، موتور الکتریکی را در جهت درخواستی به حرکت درمی­آورد.

نیروی محرکه موتور به واسطه دو عدد شافت از طرفین باکس موتور به انتهای ریل سقف جمع شونده وارد خواهد شد و سپس با نیروی وارد شده از شافت ها به چرخ دنده های انتهایی تسمه و بعد از آن چرخ ها حرکت میکنند.

برخی از عملیات هایی که در هنگام نصب سقف متحرک انجام میشود عبارت است از: نصب پایه های عمودی سقف، نصب صفحه پلیت های مخصوص نصب شاسی، نصب ساپورت جهت تقویت شاسی و جلوگیری از سقوط احتمالی و…

نصب اینگونه سازه ها همانند درب های اتوماتیک مستلزم تجربه و علم فراوان است. کوچک ترین اشتباهی میتواند وقت و سرمایه شما را هدر دهد. به همین منظور توصیه میشود خرید و نصب سقف متحرک خود را از شرکتی قابل اعتماد با تکنسین های مجرب انجام دهید.

دفترحفاظتی کیمیا با قریب به دو دهه تجربه در زمینه فروش، نصب و خدمات انواع درب اتوماتیک در اصفهان آماده ارائه خدمت و مشاوره رایگان در زمینه خرید و نصب درب اتوماتیک در اصفهان و ارائه ی بهترین قیمت درب اتوماتیک اصفهان میباشد. درصورت نیاز برای استعلام بهترین قیمت ها با شماره 11-36633010-031 و یا 09131085560 تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهی به این مطلب
مطلب ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *