جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تبدیل درب دستی به درب اتوماتیک

آدرس دفتر و نمایشگاه

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

آنچه در این مقاله می‌خوانید

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

مشاوره قبل خرید و استعلام قیمت انواع درب: 09131085560 - 03136633011 - 03136633010

فهرست مطالب

دلیل اصلی تبدیل درب دستی به درب اتوماتیک توسط افراد ، سهولت دسترسی و بازو بسته کردن بی زحمت درب میباشد. امروزه در بسیاری از ساختمان های تجاری، اداری، بانک ها و… از درب اتوماتیک اصفهان استفاده می شود، زیرا نه تنها استفاده از آن ها برای مشتریان آسان تر است بلکه موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و امنیت بیشتر نیز می شوند. اگر از خود می پرسید که آیا این کار برای شما نیاز است و یا چگونه باید این کار را انجام دهید در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.

کدام درب های دستی را میتوان به درب اتوماتیک تبدیل کرد؟

تبدیل درب دستی به درب اتوماتیک در انواع درب های ریلی، لولایی، کرکره ای و شیشه ای امکان پذیر میباشد اما هریک از آنها به شرط دارا بودن شرایط لازم باید برقی شوند. درب های ریلی پارکینگی اگر مشکلی در روان بودن نداشته باشند میتوان با نصب یک موتور ریلی به درب اتوماتیک ریلی تبدیل شوند، درب های لولایی نیز اگر سیم کشی های مناسبی در اطراف درب انجام شده باشد میتوانند توسط یک جک برقی به درب اتوماتیک بازویی تبدیل شوند.

درمورد برقی کردن درب کرکره ای دستی کمی اوضاع پیچیده تر است و به راحتی قابل انجام نمیباشد پس توصیه کارشناسان دفتر حفاظتی کیمیا به شما مشتریان عزیز این است که قبل از تصمیم به چنین کاری حتما با کارشناسان مجرب این حوزه مشورت کنید. جهت برقی کردن درب شیشه ای دستی نیز باید با کارشناس مشورت کنید اما بدانید اگر شیشه دستی شما بصورت ریلی باز و بسته میشود امکان برقی کردن آن هست.

برای تبدیل درب دستی به درب اتوماتیک چه باید کرد؟

  • تبدیل درب آهنی پارکینگی به درب اتوماتیک: برای اینکه درب ریلی و یا لولایی پارکینگ خود را اتوماتیک کنید نیاز به یک جک ریلی یا بازویی دارید تا بر روی درب نصب شوند و شما بتوانید درب را با فشردن تنها یک کلید باز و بسته کنید.
  • تبدیل درب کرکره ای دستی به اتوماتیک: برای اینکار اگر درب کرکره ای شرایط لازم را دارا بود فقط کافی ست موتور را بر روی شافت نصب کنید تا درب کرکره ای دستی شما به یک کرکره برقی تبدیل شود.
  • تبدیل درب شیشه ای دستی به اتوماتیک: اگر درب شیشه ای محل شما بصورت ریلی باز و بسته میشود و فضای کافی جهت اپراتور را داراست میتوان با نصب اپراتور و چشمی و انجام برخی تغییرات این درب را به درب اتوماتیک شیشه ای تبدیل کرد.

مراحل اتوماتیک کردن درب دستی:

  1. اولین مراحله بررسی شرایط درب و مشورت با کارشناس متخصص و باتجربه ی این حوزه است. با توجه به اینکه تمامی درب های دستی قابلیت این را ندارند که به درب اتوماتیک تبدیل شوند باید شرایط محل و شرایط درب مورد بررسی کارشناس مربوطه قرار گیرد.
  2. آماده سازی درب و بررسی تجهیزات. پس از آنکه تصمیم گرفته شد درب دستی را اتوماتیک کنید حال نوبت به آماده سازی درب و تجهیزات مورد نیاز میباشد. بطور مثال برای درب های ریلی و بازویی باید سیم کشی های مدنظر صورت گیرد و یا برای برقی کردن کرکره باید تیغه های کرکره دستی پایین آورده شوند و از فنر جدا شوند.
  3. جهت تکمیل نصب نیاز است تجهیزات یا قطعاتی را خریداری و یا تعویض کنید. بطور مثال پس از نصب درب اتوماتیک بازویی شما نیاز به یک قفل برقی دارید که با قفل قبلی شما جایگزین شود

نکته ای که در هنگام تبدیل درب دستی به درب اتوماتیک باید به آن توجه کنید این که کار را به افراد متخصص و دارای تجربه ی بالا بسپارید زیرا دانش کافی در مورد استانداردهای تعریف شده برای درب اتوماتیک را دارد، تجربه ی انجام انواع پروژه ها را دارد و با انواع چالش ها آشنا است پس تمامی جوانب را در نظر خواهد گرفت و علاوه بر آن سایر مقررات ساختاری همراه با ارزیابی کامل خطر مورد توجه او می باشد.

دفتر حفاظتی کیمیا با بیش از یک دهه تجربه در زمینه نصب و خدمات انواع درب اتوماتیک و قفل در اصفهان آماده ارائه خدمت و مشاوره رایگان در زمینه خرید و نصب درب اتوماتیک در اصفهان میباشد.درصورت نیاز برای بهره مندی از این نوع خدمات و یا دریافت مشاوره رایگان با شماره 11-36633010-031 و یا 09131085560 تماس حاصل فرمایید.

1/5 - (1 امتیاز)

مطلب ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت انواع در برقی تنها کافیست با ما در تماس باشید.
👋 سلام؛چطور میتونم کمک کنم؟