جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گم شدن ریموت درب پارکینگ ( اقدامات + راهکارهای لازم )

آدرس دفتر و نمایشگاه

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

آنچه در این مقاله می‌خوانید

اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا

مشاوره قبل خرید و استعلام قیمت انواع درب: 09131085560 - 03136633011 - 03136633010

گم شدن ریموت درب پارکینگ ( اقدامات + راهکارهای لازم )
فهرست مطالب

آیا تا کنون برای شما و یا اطرافیانتان پیش آمده که ریموت درب پارکینگ یا ریموت در برقی کرکره ای خود را گم کنید و یا به همراه کلید ها و یا کیف دستی شما دزدیده شود. در صورت رخ دادن این اتفاق، سوال هایی که به ذهن خطور می کند این است که در صورت گم شدن ریموت درب پارکینگ چه باید کرد؟ چگونه از ورود افراد ناشناس توسط درب پارکینگ جلوگیری کنیم؟ چطور ریموت جک پارکینگی گم شده را حذف نماییم؟ در این مقاله دفتر حفاظتی کیمیا در زمینه خدمات ریموت در برقی کرکره ای در اصفهان شما را راهنمایی خواهد کرد که هنگام گم شدن ریموت در برقی چه اقداماتی انجام دهید.

در صورت گم شدن ریموت درب پارکینگ چه اقدامات باید سریعا انجام شود؟

  1.  در صورتی که ریموت در برقی پارکینگ شما گم شود یا به سرقت برود اولین اقدام قطع برق دستگاه می باشد. بعد از قطع کردن برق دستگاه امکان استفاده کردن از هیچ کدام از ریموت ها امکان پذیر نمی باشد. زیرا تا قبل از انجام اقدامات لازم ممکن است از ریموت مفقود شده استفاده نادرست گردد.
  2. در این مرحله باید کد تمامی ریموت های تعریف شده به دستگاه را پاک و دوباره کد دهی کرد. این کار باید توسط تکنسین مجرب انجام شود. دفتر حفاظتی کیمیا با استفاده از بهترین تکنسین ها می تواند در این امر به شما کمک کند و راهنمای شما باشد.
  3. در برخی از بردهای نصب شده بر روی در برقی پارکینگ می توان ریموت کرکره برقی گم شده را بدون این که نیاز به پاک کردن و کد دهی مجدد سایر ریموت ها باشد از دسترس خارج کرد. البته از دسترس خارج کردن برد کرکره برقی احتیاج به تخصص دارد.

   نحوه غیر فعال کردن ریموت کرکره برقی 

در صورت به سرقت رفتن و یا گم کردن ریموت درب پارکینگ اولین و مهم ترین اقدامی که باید انجام دهید غیر فعال کردن ریموت است. در این صورت اگر ریموت به دست سارقین هم افتاده باشد نمی توانند از آن ریموت برای ورود به خانه و ساختمان شما استفاده کنند. به 3 طریق می توانید ریموت درب پارکینگ را غیر فعال کنید.

غیر فعال کردن ریموت با کلیدهای جعبه فرمان 

در این روش باید به سراغ جعبه فرمان برویم. برای غیر فعال کردن ریموت درب پارکینگ باید دکمه ای که زیر آن کلمه  learn نوشته شده را پیدا کنید. کافی است این دکمه را برای چند ثانیه نگه دارید تا ریموت غیر فعال شود. اگر ریموت درب شما گم شده و یا به سرقت رفته است خیلی زود باید این کار را انجام دهید

غیر فعال کردن ریموت درب پارکینگ با روش کد دهی 

در این روش شما باید کد دهی را با توجه به مدل ریموت درب پارکینگ در جعبه فرمان انجام دهید. برای یادگیری انجام این کار بهتر است به دفترچه راهنمای جک در برقی پارکینگ مراجعه کنید. اگر ریموت شما ساخت یک شرکت ایرانی است برای آموزش صحیح کد دهی بهتر است با بخش پشتیبانی آن شرکت تماس بگیرید. در این حالت بهترین راه استفاده از خدمات پشتیبانی به صورت حضوری است.

قطع ارتباط بین ریموت کنترل و درب از طریق کنترل پنل

اگر می خواهید بدون غیر فعال کردن ریموت خطر سرقت را از بین ببرید باید ارتباط بین ریموت و درب را قطع کنید. انجام این روش برای ریموت هایی با جک درب پارکینگ مدرن امکان پذیر است. برای این کار کافی است به سراغ کنترل پنل جک در برقی پارکینگ رفته و دکمه قفل آن را فشار دهید. این روش تمامی سیگنال های دریافتی از ریموت را خاموش می کند به گونه ای که دیگر نمی توان با ریموت به سرقت رفته درب را باز و بسته کرد. در این حالت برای باز و بسته کردن درب باید به دکمه های درون پنل مراجعه کنید

در صورت قطع برق چگونه در برقی پارکینگ را باز کنیم؟

در هنگام قطع برق با استفاده از کلید خلاص کن یا آچار مخصوص که بستگی به مدل موتور استفاده شده در کرکره برقی دارد می توانید درب را باز یا بسته کنید. اگر از آچار مخصوص استفاده می کنید  یک در پوش لاستیکی روی خلاص کن درب اتوماتیک پارکینگ می بینید آن را بر دارید و با استفاده از آچار مخصوص آن را در وضعیت خلاص قرار دهید تا بتوانید به صورت دستی درب کرکره برقی را باز یا بسته کنید. برای باز و بسته کردن درب هنگام قطع برق از کلید خلاص کن نیز می توانید استفاده کنید.

درب های کرکره ای باطری دار

اگر دوست دارید در زمان‌هایی که برق رفته بدون مشکل درب اتوماتیک پارکینگ خود را باز یا بسته کنید حتما از یک باتری برای مواقع اضطراری استفاده کنید. می توانید همراه این باطری از ups هم استفاده کنید تا در صورت قطع شدن برق شهر به‌ طور خودکار باطری را در مدار قرار داده و درب به آسانی از طریق ریموت باز شود.

راهکارهایی برای رهایی از ریموت کرکره برقی

در جامعه یشرفته امروزی انسان ها در تلاش هستند که راهکارهایی برای زندگی بهتر به دست آورند. درب های برقی یکی از مواردی می باشد که از ابتدا برای آسایش و راحتی بیشتر به وجود آمده و همیشه در حال ارتقا و کامل تر شدن می باشد. در صورتی که احتمال گم شدن ریموت کرکره برقی را می دهید می توانید از دو روش استفاده کنید. روش اول استفاده از دستگاه سیموت و روش دوم استفاده از دستگاه در باز کن نور بالا

دستگاه سیموت کرکره برقی 

معمولا برای حرکت دادن در برقی از ریموت کنترل و یا از کلیدهای سلکتوری و یا از انواع اکسس کنترل ها که انواع مختلفی دارد استفاده می کردند. اخیرا با پیشرفت تکنولوژی در ساختمان های پرجمعیت و پر تردد از دستگاه سیموت سیم کارتی امکان پذیر می باشد. سیموت با استفاده از یک عدد سیم کارت امکان دریافت فرمان و ارسال پیام به دستگاه مورد نظر را از 3 طریق انجام می دهد.

  • با زنگ زدن به سیم کارت دستگاه سیموت
  • با ارسال پیامک از سیموت
  • از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی بر روی گوشی موبایل

دستگاه در باز کن نور بالا در برقی پارکینگ

از دیگر مواردی که اخیرا در بازار معرفی شده می توان از وسیله ای به نام دستگاه در باز کن نور بالا نام برد که با نصب آن بر روی خودروی اشخاص می توان به راحتی در هنگام رسیدن به درب اتوماتیک پارکینگ با زدن لحظه ای نور بالای اتومبیل درب را باز یا بسته کرد.

 سخن پایانی

در این مقاله برای شما توصیح دادیم که در صورت گم شدن ریموت درب پارکینگ خود چگونه می توانید از بهترین و سریع ترین راه حل برای بر طرف کردن مشکل خود استفاده کنید. و همچنین در صورتی که نمی خواهید هیچ گاه با چنین مشکلی روبرو شوید از چه جایگزینی می توانید استفاده کنید. دفتر حفاظتی کیمیا با قریب به دو دهه تجربه در زمینه فروش، نصب و خدمات انواع ریموت کرکره برقی در اصفهان آماده ارائه خدمت و مشاوره رایگان در زمینه خرید و نصب درب اتوماتیک در اصفهان و ارائه بهترین قیمت در برقی در اصفهان می باشد. در صورت نیاز برای استعلام بهترین قیمت ها با شماره 11-36633010-031 و یا 09131085560 تماس حاصل فرمایید.

3.8/5 - (18 امتیاز)
مطلب ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

2 پاسخ

  1. سلام و ادب رسیور درب پارکینگ من اصلا کلید لرن یا هیچ کلیدی روی برد ندارد. فقط همون سه کلید بالا پایین و استاپ، روی دیوار. چطور باید ریموت ها را حذف و اضافه کنم؟ متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *