درب شیشه ای برقی شرکت کیمیا.jpg3
مکان شما:

درب اتوماتیک شیشه ای در اصفهان

درب اتوماتیک شیشه ای یا همان در برقی شیشه ای، نوعی درب اتوماتیک است که در انواع ساختمان ها کاربرد دارد. این مدل درب های برقی، که در واقع لت های شیشه هستند که به وسیله موتور باز و بسته می شوند موجب سهولت و راحتی در رفت و آمد افراد می شوند.

در برقی شیشه ای اصفهان در مدل ها و رنگ های مختلف قابلیت هماهنگی با ساختمان شما را دارد. همچنین نصب درب شیشه ای برقی برای فروشگاه و یا شرکت به معنای یک خوش آمد گویی خوب به مراجعه کنندگان و مشتریان شما است. مطمئن باشید آن ها از این که نیازی نیست درب را با دست خود باز کنند بسیار سپاسگزار خواهند بود.

به همین دلایل خرید و نصب درب برقی شیشه ای در اصفهان در سال های اخیر تقاضای بسیاری از سوی صاحبان مشاغل داشته است. دفتر حفاظتی کیمیا با بیش از بیست سال سابقه در زمینه فروش و نصب درب برقی شیشه ای در اصفهان و همچنین انجام صدها پروژه دولتی و بزرگ استانی، در خدمت شما عزیزان همشهری می باشد.

جدول محتوا
اصفهان، خیابان سجاد، چهارراه سپهسالار ، خیابان ارباب، دومین دوربرگردان، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر حفاظتی کیمیا
تلفن تماس: 03136633010 - 03136633011 / استعلام قیمت: 09131085560

نمونه پروژه اجرا شده درب شیشه ای اتوماتیک در دفتر حفاظتی کیمیا

انواع درب اتوماتیک

نصب درب شیشه ای اتوماتیک در اصفهان

نصب درب اتوماتیک شیشه ای در اصفهان نیازمند تخصص و تجربه بالا در زمینه درب های اتوماتیک است و می توان گفت نیمی از کیفیت در برقی وابسته به کیفیت نصب آن می باشد. تکنسین نصب باید با تمامی برند های موجود در بازار کار کرده باشد و تجربه نصب انواع درب را نیز داشته باشد. همه این عوامل باعث می شود تا در برقی شیشه ای شما به شکل صحیح نصب گردد و بهترین کارایی را از خود نشان دهد.

کارشناسان دفتر حفاظتی کیمیا توصیه می کنند نصب درب اتوماتیک شیشه ای در اصفهان را به دست افراد تازه کار و ناشناخته و یا کسانی که متخصص این حوزه نیستند، نسپارید. بهتر است نصب را به همان شرکتی که درب اتوماتیک از آن خریداری شده و دارای مجوز است بسپارید.

درب اتوماتیک شیشه ای در اصفهان

خرید در برقی شیشه ای اتوماتیک در اصفهان

درب اتوماتیک شیشه ای در اصفهان جزو پر طرفدار ترین و پر فروش ترین انواع در اتوماتیک می باشد. در هنگام خرید درب برقی شیشه ای باید ابعاد درب و همچنین میزان تردد از درب را بدانید. اگر درب شیشه ای را برای مکانی بسیار پر تردد می خواهید، باید در انتخاب اپراتور آن نهایت دقت را داشته باشید. زیرا اپراتور نقش بسیار کلیدی و پر اهمیتی در میزان کیفیت درب شیشه ای برقی دارد.

اگر قصد خرید در برقی شیشه ای اتوماتیک در اصفهان را دارید، در قدم اول باید یک شرکت با سابقه و حرفه ای در زمینه درب های اتوماتیک پیدا کنید تا خیالتان از بابت کیفیت اجناس و تعهدات شرکت تا حد زیادی راحت باشد. در قدم بعدی از کارشناسان شرکت راهنمایی بگیرید تا بتوانید بهترین قطعات و بهترین طراحی را برای در برقی اتوماتیک شیشه ای خود داشته باشید.

3 عامل مهم و تاثیر گذار در قیمت در برقی شیشه ای عبارتند از :

  1. برند و میزان کیفیت قطعات مورد استفاده در درب برقی
  2. ابعاد شیشه مصرفی
  3. تعداد لت های فریم و میزان کیفیت نصب درب

رضایت مشتریان از دفتر حفاظتی کیمیا

جدول مشخصات فنی در شیشه ای (سکوریتی)

قطعات جنس
جنس شیشه ساده / سکوریت / لمینت
نوع فریم الکترواستاتیک / آنادایز / استیل
برند موتور دانکر / کورماس / لابل و...
ابعاد طبق ابعاد درخواستی
زمان نصب بسته به پروژه متغیر است.
قیمت بستگی به ابعاد درب، نوع و برند قطعات دارد.
گارانتی و خدمات پس از فروش دارد

فروش و خدمات در برقی شیشه ای اتوماتیک در سایر شهرستان های اصفهان

گروه حفاظتی کیمیا در شهر های : شهرضا، شاهین شهر، فولادشهر، نجف آباد، زرین شهر، اصفهانک، زیار، اشکاوند، سپاهان شهر، بهارستان اصفهان، سگزی، ویلا شهر، مبارکه، باغ بهادران، شهرکرد، خمینی شهر، گز و برخوار  آماده سرویس دهی به همشریان و مشتریان عزیز میباشد.

خرید درب شیشه ای اتوماتیک از دفتر حفاظتی کیمیا

برای استعلام قیمت و ثبت سفارش درب اتوماتیک شیشه ای از شرکت کیمیا ابتدا باید در خواست بازدید از محل را داشته باشید. کارشناسان ما به محل شما خواهند آمد و پس از بازدید از محل و بررسی آن از تمامی زوایا، ابعاد درب را به طور دقیق محاسبه می کنند. سپس میزان فریم و شیشه مورد نیاز و همچنین دیگر قطعات مورد استفاده در درب اتوماتیک شیشه ای محل شما محاسبه و طی پیش فاکتوری به شما تحویل داده می شود.

توجه داشته باشید پیش فاکتور دفتر حفاظتی کیمیا با جزئیات کامل به شما تحویل خواهد داد که هیچ گونه ابهامی در بندهای آن وجود نداشته باشد. پس از تایید پیش فاکتور توسط کار فرما، ما بین دفتر حفاظتی کیمیا و کار فرما قرار دادی تنظیم می شود که هر کدام از طرفین به تعهدات خود در زمان مقرر شده عمل کنند. به طور معمول پروژه طی 15 روز کاری تکمیل و به کارفرما تحویل داده می شود

معایب و مزایا درب اتوماتیک شیشه ای

مزایا

  1. ظاهر زیبا و شیک
  2. فراهم نمودن آسایش و رفت و آمد راحت مراجعین
  3. جلوگیری از هدر رفت انرژی
  4. استفاده آسان برای همه افراد
  5. استفاده بهینه از فضای ورودی

معایب

  1. نصب و نگهداری هزینه بر
  2. بالا بودن قیمت نسبت به درب های دستی

معرفی انواع درب اتوماتیک شیشه ای در اصفهان

درب شیشه ای اتوماتیک بر اساس شکل ظاهری و نوع عملکرد به 7 گروه تقسیم می شود که هر کدام از آن ها در مکانی کاربرد دارند. انواع درب شیشه ای اتوماتیک عبارت است از:

1) درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ در اصفهان ( کشویی )

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ ( کشویی ) یکی از رایج ترین انواع درب های اتوماتیک شیشه ای محسوب می شود و همچنین از نخستین درب های اتوماتیک شیشه ای به شمار می رود و برای بیشتر فضاها و ورودی ها اجرا و نصب می شود. نحوه عملکرد آن به این صورت است که بر روی یک خط مستقیم یا از وسط به طرفین باز می شوند یا به صورت تک لنگه ای هستند و از یک طرف ( ازچپ به راست یا از راست به چپ ) باز می شوند، این مدل باز و بسته شدن به مکانی که باید نصب شود بستگی دارد.

2) درب اتوماتیک تلسکوپی در اصفهان

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی دقیقا همانند درب شیشه ای اسلایدینگ است، با این تفاوت که برای باز شدن از هر سمت، به جای یک فریم ( یک لنگه ) از دو یا سه لنگه استفاده می شود. یکی دیگر از دلایل معروف بودن، به نام درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی، طریقه باز و بسته شدن آن است که همانند تلسکوپ داخل هم جمع شده و یا باز می گردد، و در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که فضای بازشوی بیشتری نسبت به دهانه ای که داخل آن نصب می شود، مورد نیاز است.

3) درب اتوماتیک اتوبوسی در اصفهان (فولدینگ)

درب اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی ( فولدینگ ) از جمله درب هایی است که در بین عموم زیاد رایج نیست، یکی از دلایل رایج نبودن درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ استحلاک بالا و همچنین هزینه زیاد آن می باشد. درب اتوماتیک اتوبوسی (فولدینگ ) که به آن تاشو نیز می گویند، مزایایی نیز دارد، مثلا درب در بعضی مکان ها مانند راهروها و یا ورودی هایی که فضای بسیار کمی دارند و استفاده از کناره ها ممکن نیست، استفاده از این مدل درب اتوماتیک شیشه ای گزینه ای مناسب و بهترین انتخاب است.

4) درب اتوماتیک لولایی در اصفهان (سوئینگ)

درب اتوماتیک لولایی، نوع اتوماتیک شده درب های لولایی قدیمی است. این نوع درب می تواند به صورت تک لت یا دو لت باشد. لازم به ذکر است که معمولا از این نوع درب شیشه ای برای ورودی ها استفاده نمی شود و اغلب استفاده آن در قسمت خروجی های ساختمان است.

5) درب اتوماتیک گردان در اصفهان (ریولوینگ)

درب های گردان معمولا از سه یا چهار لت شیشه تشکیل می شود که در زمان نزدیک شدن فرد به صورت اتوماتیک از یک سمت شروع به چرخیدن می کنند و فرد را به داخل هدایت می کنند. از این نوع درب های شیشه ای معمولا در مکان های خاص همانند هتل های لوکس استفاده می شود.

6) درب اتوماتیک کرو در اصفهان

این نوع درب را می توان گران قیمت ترین نوع درب شیشه ای اتوماتیک نامید. ظاهر زیبا و خاص درب های اتوماتیک کرو  قطعا زیبایی ساختمان را نیز چند برابر خواهد کرد اما توصیه می شود برای مکان های خاص با معماری خاص و لوکس همچون هتل ها استفاده شود.

7) درب اتوماتیک مثلثی در اصفهان

می توان گفت این نوع درب اتوماتیک شیشه ای در واقع ترکیب دو درب اتوماتیک کشویی است که به صورت زاویه دار با هم نصب می شوند و زمانی کاربرد دارند که ورودی در کنج قرار گرفته باشد که البته این موارد بسیار خاص و نادر هسند.

کارشناسان دفتر حفاظتی کیمیا به خریداران درب اتوماتیک شیشه ای در اصفهان توصیه می کنند، برای ورودی ساختمان خود از درب های شیشه ای کشویی و یا تلسکوپی استفاده کنند. زیرا علاوه زیبایی که به ظاهر ساختمان اضافه می کنند، کارکرد ساده و راحتی برای نصب و استفاده دارند. علاوه بر آن قیمت این نوع از درب اتوماتیک شیشه ای برای کارفرما بسیار به صرفه تر خواهد بود.

اجزای درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای نیز همانند دیگر درب های اتوماتیک از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هرکدام با جنس و کیفیت های مختلفی در بازار موجود می باشند. قطعات اصلی درب اتوماتیک شیشه ای عبارتند از:

موتور درب اتوماتیک شیشه ای

موتور از اجزای اصلی هر نوع درب اتوماتیک است که سبب می شود درب با نیروی برق حرکت کند. کیفیت و برند موتور یکی از عوامل تعیین کننده کیفیت درب شیشه ای برقی است.

مرکز کنترل (کنترل باکس) درب اتوماتیک شیشه ای

مرکز کنترل در واقع یک سیستم هوشمند الکترونیکی است که وظیفه کنترل و فرمان دادن به موتور را دارد. برد درب اتوماتیک نیز در این قسمت جای می گیرد.

چشمی (سنسور) درب اتوماتیک شیشه ای

سنسور ها یا چشمی در واقع همانند چشم های درب اتوماتیک شیشه ای عمل می کنند و افراد را در مقابل درب تشخیص داده و پیام باز شدن درب را به کنترل باکس ارسال می کنند.

فریم درب اتوماتیک شیشه ای

فریم در اصل همان قاب در اتوماتیک شیشه ای است و جایی ست که لت های شیشه در آن قرار می گیرند. فریم ها در رنگ های مختلفی عرضه می شوند و کاملا قابلیت هماهنگی با نمای ساختمان را دارند.

شیشه درب اتوماتیک شیشه ای

شیشه های مورد استفاده برای درب شیشه ای اتوماتیک دارای انواع مختلفی از جمله سکوریت، لمینت و فلوت هستند.

ریموت کنترل درب اتوماتیک شیشه ای

درب های شیشه ای برقی علاوه بر سنسورها، به وسیله ریموت کنترل هم باز و بسته می شوند. ریموت  برای زمان هایی است که از درب فاصله داریم و می خواهیم درب را باز یا بسته کنیم.

ریل درب اتوماتیک شیشه ای

لت های متحرک درب شیشه ای بر روی ریل ها که معمولا از جنس آلومینیوم هستند حرکت می کنند.

هنگر درب اتوماتیک شیشه ای

این هنگر ها وظیفه دارند تا لت های متحرک شیشه را نگه دارند و به حرکت در آورند.

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای

در سال های دور درب های ورودی ساختمان ها فقط به عنوان یک عنصر تامین کننده امنیت ساختمان شناخته می شدند اما امروزه ورودی ساختمان های تجاری یا اداری، یکی از مهم ترین بخش های ساختمان برای خوش آمد گویی به مراجعه کنندگان و مشتریان شناخته می شوند. در نتیجه علاوه بر امنیت، ظاهر درب ها نیز در انواع ساختمان های امروزی اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

می توان گفت درب اتوماتیک شیشه ای در اصفهان از بهترین گزینه ها برای ورودی انواع ساختمان می باشد زیرا رفت و آمد از ورودی را تسهیل می کند، در فصل های تابستان و زمستان موجب حفظ انرژی داخل ساختمان می شود، شکل ظاهری ساختمان را تا حد زیادی زیبا تر می کند، افرد مسن، کم توان، کودکان و حتی معلولین به راحتی می توانند از درب عبور کنند و… .

به همین دلیل در چند سال اخیر، از درب شیشه ای اتوماتیک در ورودی انواع ساختمان های اداری و تجاری، قسمت لابی ساختمان های مسکونی و برج ها، ورودی بخش های مختلف بیمارستان و مراکز درمانی، انواع فروشگاه های بزرگ و کوچک، ساختمان های صنعتی، بانک ها، صرافی ها و صدها مکان دیگر، برای تسهیل در رفت آمد مورد استفاده قرار گرفته است.

سوالات متداول

این سوال بسیار وابسته به محلی ست که قرار است درب را در آن نصب کنید اما بطور کلی پرفروش ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای در اصفهان که جهت اکثر مکان ها قابل نصب میباشد نوع اسلایدینگ یا کشویی است.

قیمت تمام شده ی درب اتوماتیک شیشه ای شامل هزینه ی فریم ها، شیشه ها، یراق آلات و قطعات مورد نیاز پروژه، موتور و اپراتور، هزینه ی آهنکشی (درصورت نیاز) و اجرت نصب میباشد. در پیش فاکتور های ارائه شده توسط شرکت کیمیا تمامی موارد بطور کامل نوشته شده است.

بهترین موتور موجود در بازار ایران برای درب های اتوماتیک شیشه ای، موتور دانکر آلمان میباشد. باتوجه به محبوبیت این کالا اجناس فیک آن در بازار زیاد میباشد لذا برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای فقط به شرکت های معتبر اعتماد کنید.

درحال حاضر مارک BEA بلژیک مدل zen و zensafe بهترین چشمی موجود در بازار میباشد.

سفارش درب شیشه ای معمولا زمان بر است زیرا پروسه ی آماده شدن شیشه و فریم چند روزی طول میکشد. اگر شیشه و فریم ها از نوع خاص باشند این زمان بیشتر نیز خواهد شد اما بطور معمول بین 10 تا 15 روز زمان تحویل پروژه میباشد.

برای اینکه در هزینه ی درب اتوماتیک شیشه ای خود صرفه جویی کنید، دفتر حفاظتی کیمیا پیشنهاد میکند فریم را از درب حذف کنید و بدین شکل هزینه ی شما به شکل چشم گیر کاهش خواهد یافت. جهت اطلاعات بیشتر درمورد درب فریملس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشتریان ما

دریافت قیمت و پیش فاکتور

برای اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک در ساعات اداری با شماره 03136633010 تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان ما با شما تماس بگیریم.

4.6/5 - (76 امتیاز)